E-KİTABLAR


MARKETİNQİN ƏLİFBASI Dərs vəsaiti.

Müəllif Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov
Nəşr olunduğu il 2006
Elm sahəsi İqtisad elmləri
Nəşriyyat MSV NƏŞR
Nəşr yeri BAKI

Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov. MARKETİNQİN ƏLİFBASI Dərs vəsaiti. . BAKI, MSV NƏŞR, 2006.

Kitabda marketinq anlayışı, eləcə də marketinq konsepsiyasının tərkib elementləri (məhsul əmtəə, qiymət, bölgü, həvəsləndirmə və s.) haqqında qısa məlumatlar, sadə, aydın və başa düşülən dildə şərh edilir. İstifadə səviyyəsini asanlaşdırmaq məqsədilə, kitabda məlumat xarakterli bütün materiallar 6 bölmədə (marketinq anlayışı, bazar, məhsul, qiymət, satış və beynəlxalq marketinq bölmələrində) qruplaşdırılmışdır. Dərs vəsaiti Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 23.06.2000- ci il tarixli 628 saylı əmri ilə təsdiq edilmiş «Marketinq» kursunun Nümunəvi proqramına uyğun olaraq tərtib edilmişdir. Dərs vəsaiti ali, orta ixtisas və kollec, məktəb müəllimləri və tələbələri üçün nəzərdə tutulmuşdur. Eləcə də, o, təcrübi-marketoloqlar (marketing xadimləri), iş adamları, menecerlər, idarəetmə səviyyələrində çalışan rəhbər işçilər, yeni növ əmtəə istehsalçıları və eləcə də orta məktəblərin yuxarı sinif şagirdləri (ilk növbədə abituriyentlər), həm də marketinqlə müstəqil maraqlananlar üçün də faydalı ola bilər.