MARKETİNQ ANLAYIŞI
Müəllif | Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2006 |
Elm sahəsi | İqtisad elmləri |
Nəşriyyat | MSV NƏŞR |
Nəşr yeri | BAKI |
Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov. MARKETİNQ ANLAYIŞI. BAKI, MSV NƏŞR, 2006.
Dərs vəsaitində marketinq anlayışı, onun məzmunu, mənası, məqsədləri, funksiyaları, prinsipləri, vəzifələri, formaları, eləcə də bazar anlayışı, onun növləri, təsnifatı, bazarın seqmentləşdirilməsi, bazar iqtisadi sisteminin «Tələb-təklif qanunu və s. haqqında qısa məlumatlar, sadə, aydın və başa düşülən dildə şərh edilir.
Dərs vəsaiti ali, orta ixtisas və kollec, məktəb müəllimləri və tələbələri üçün nəzərdə tutulmuşdur. Eləcə də, o, təcrübi-marketoloqlar, iş adamları, menecerlər, idarəetmə səviyyələrində çalışan rəhbər işçilər, yeni növ əmtəə istehsalçıları və həm də orta məktəblərin yuxarı sinif şagirdləri, «Marketing» ixtisasına dair müəyyən bilikləri əldə etmək arzusunda olanlar üçün də faydalı ola bilər.