MARKETİNQ. Dərslik (ikinci nəşri). I hissə
Müəllif | Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2003 |
Elm sahəsi | İqtisad elmləri |
Nəşriyyat | |
Nəşr yeri | Bakı |
Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov. MARKETİNQ. Dərslik (ikinci nəşri). I hissə. Bakı, , 2003.
Dərslikdə marketinqin təşkili, planlaşdırılması və idarə edilməsinin elmi-nəzəri, metodoloji və təcrübi məsələləri əhatə edilir. Ona sahibkarlığın fəlsəfəsi və vasitəsi kimi baxılır.
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin xüsusi əmri ilə (23.VI.2000-ci il, № 628) təsdiq edilmiş <