E-KİTABLAR


MARKETİNQ. Dərslik (ikinci nəşri). I hissə

Müəllif Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov
Nəşr olunduğu il 2003
Elm sahəsi İqtisad elmləri
Nəşriyyat
Nəşr yeri Bakı

Şəmsəddin Əhməd oğlu Axundov. MARKETİNQ. Dərslik (ikinci nəşri). I hissə. Bakı, , 2003.

Dərslikdə marketinqin təşkili, planlaşdırılması və idarə edilməsinin elmi-nəzəri, metodoloji və təcrübi məsələləri əhatə edilir. Ona sahibkarlığın fəlsəfəsi və vasitəsi kimi baxılır. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin xüsusi əmri ilə (23.VI.2000-ci il, № 628) təsdiq edilmiş <