E-KİTABLAR


Beynəlxalq marketinq

Müəllif MÜSLÜMAT ALLAHVERDİYEVA
Nəşr olunduğu il 2010
Elm sahəsi İqtisad elmləri
Nəşriyyat İqtisad Universiteti
Nəşr yeri Bakı

MÜSLÜMAT ALLAHVERDİYEVA. Beynəlxalq marketinq. Bakı, İqtisad Universiteti, 2010.

Dərslikdə beynəlxalq marketinqin mahiyyəti, obyekti, funksiyaları, dünya iqtisadiyyatında onun yeri,rolu, əhəmiyyəti, beynəlxalq marketinq mühitinin amilləri, beynəlxalq marketinq tədqiqatları, beynəlxalq bazarın tədqiqi, beynəlxalq marketinqdə əmtəə, qiymət, satış siyasəti, beynəlxalq marketinqin təşkili, idarə edilməsi v.s.məsələlərə diqqət yetirilmişdir. Dərslikdə 25 mövzu acıqlanmışdır. Məhşur firmaların fəaliyyəti situasiyalı məsələlərlə təhlil edilmiş, düşündürücü suallar verilmiş, beynəlxalq marketinqə aid bəzi terminlərin izahlı lügəti və nümunəvi testlər tərtib edilmişdir. Dərslik ali məktəb tələbələri, magistrləri, sahibkarlar və idarəetmə sahəsindəki mütəxəssislər ücün nəzərdə tutulmuşdur.