Riyaziyyatın tədrisi üsulları
Müəllif | B.Ö.Tahirov, F.M.Namazov, S.N.Əfəndi, E.A.Qasımov, Q.Z.Abdullayeva |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2007 |
Elm sahəsi | Riyaziyyat və mexanika |
Nəşriyyat | |
Nəşr yeri | Bakı |
B.Ö.Tahirov, F.M.Namazov, S.N.Əfəndi, E.A.Qasımov, Q.Z.Abdullayeva. Riyaziyyatın tədrisi üsulları . Bakı, , 2007.
Praktik fəaliyyətində riyaziyyat müəllimi müxtəlif ədəbiyyatı təhlil etməli, zəruri tədris materialını seçməli, tədris işini planlaşdırmalı və təşkil etməli, şagirdlərin tədris fəaliyyətini idarə etməli və qiymətdəndirməli olur. Bu o deməkdir ki, riyaziyyat müəlliminin fəaliyyəti çoxsaxəlidir: analitik və sintetik fəaliyyət; tədris materialını planlaşdırmaq və tərtib etmək; tədris məşğələlərinin müxtəlif mərhələlərində şagirdlərin fəaliyyətini təşkil etmək və idarə etmək; şagirdlərin işinin yoxlanılmasını təşkil etmək və düzgün qiymətləndirmək və s