E-KİTABLAR


Marketinqin kommunikasiya sistemi

Müəllif Aşurov Alı Sarı oğlu
Nəşr olunduğu il 2008
Elm sahəsi 5
Nəşriyyat İqtisad Universiteti nəşriyyatı
Nəşr yeri Bakı

Aşurov Alı Sarı oğlu. Marketinqin kommunikasiya sistemi. Bakı, İqtisad Universiteti nəşriyyatı, 2008.

Dərs vəsaitində kommunikasiya sisteminin marketinq fəaliyyətində yeri və rolu, mahiyyəti, onun əsas elementləri - reklam və satışın həvəsləndirilməsi, şəxsi satış, birbaşa marketinq, icitimaiyyətlə əlaqə geniş şərh edilmişdir. Vəsait tələbələr, istehsal-satış fəaliyyətini həyata keçirən müəssisə və təşkilatların mütəxəssisləri, marketinqin kommunikasiya sistemi ilə əlaqəli fəaliyyət göstərən şəxslər üçün nəzərdə tutulmuşdur.