Marketinqin kommunikasiya sistemi
Müəllif | Aşurov Alı Sarı oğlu |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2008 |
Elm sahəsi | 5 |
Nəşriyyat | İqtisad Universiteti nəşriyyatı |
Nəşr yeri | Bakı |
Aşurov Alı Sarı oğlu. Marketinqin kommunikasiya sistemi. Bakı, İqtisad Universiteti nəşriyyatı, 2008.
Dərs vəsaitində kommunikasiya sisteminin marketinq fəaliyyətində yeri və rolu, mahiyyəti, onun əsas elementləri - reklam və satışın həvəsləndirilməsi, şəxsi satış, birbaşa marketinq, icitimaiyyətlə əlaqə geniş şərh edilmişdir. Vəsait tələbələr, istehsal-satış fəaliyyətini həyata keçirən müəssisə və təşkilatların mütəxəssisləri, marketinqin kommunikasiya sistemi ilə əlaqəli fəaliyyət göstərən şəxslər üçün nəzərdə tutulmuşdur.