GERIYƏ

Aqromarketinq

Müəllif V.T.Əmrahov, A.Z.Qasımova, A.F.Həsənov
Nəşr olunduğu il 2014
Elm sahəsi Elm və təhsil
Nəşriyyat Mütərcim,
Nəşr yeri Bakı

V.T.Əmrahov, A.Z.Qasımova, A.F.Həsənov. Aqromarketinq. Bakı, Mütərcim, , 2014.

Dərs vəsaitində aqrar sahədə marketinq fəaliyyətinin nəzəri-metodoloji əsasları şərh olunmaqla aqromarketinqdə idarəetmə sisteminin, istehsal amilləri-nin, aqrar bazar seqmentlərinin, seqmentləşdirmədə marketinqin fəaliyyətinin, qiymətqoyma və əmtəələrin yayılması strategiyasının, informasiya sisteminin iqtisadi mahiyyəti şərh olunur