Aqromarketinq
Müəllif | V.T.Əmrahov, A.Z.Qasımova, A.F.Həsənov |
---|---|
Nəşr olunduğu il | 2014 |
Elm sahəsi | Elm və təhsil |
Nəşriyyat | Mütərcim, |
Nəşr yeri | Bakı |
V.T.Əmrahov, A.Z.Qasımova, A.F.Həsənov. Aqromarketinq. Bakı, Mütərcim, , 2014.
Dərs vəsaitində aqrar sahədə marketinq fəaliyyətinin nəzəri-metodoloji əsasları şərh olunmaqla aqromarketinqdə idarəetmə sisteminin, istehsal amilləri-nin, aqrar bazar seqmentlərinin, seqmentləşdirmədə marketinqin fəaliyyətinin, qiymətqoyma və əmtəələrin yayılması strategiyasının, informasiya sisteminin iqtisadi mahiyyəti şərh olunur